Veelgevraagd spreker en salestrainer Richard van Kray laat zien hoe je als verkoper vanuit vertrouwen kunt werken en daarmee trouw aan jezelf en succesvol bent.
Hoe creëer je een LinkedIn-post die je doelgroep ook echt raakt? LinkedIn-expert Corinne Keijzer deelt samen met tien andere topspecialisten maar liefst 400 tips en ideeën voor jouw LinkedIn-posts.
This step-by-step marketing approach makes it ever so easy to apply content marketing concepts.
Take your content marketing skills to the next level with this comprehensive handbook. Inside, you'll find everything you need to know to develop and execute a successful content marketing strategy, including identifying your target audience, creating
EVENTPLANNER is hét naslagwerk voor iedereen die zijn evenement tot een succes wil maken. Dit boek helpt je bij het organiseren van evenementen, van festivals tot trouwfeesten: van de voorbereiding tot en met de evaluatie achteraf. Het zit boordevol praktische tips en handige checklists voor zowel zakelijke als privé-events.
De digitale revolutie heeft de klant veeleisender dan ooit gemaakt. Snelheid, transparantie en hyperpersonalisatie zijde norm. Steeds meer merkfabrikanten verkopen in eigen winkels en webshops rechtstreeks aan de consument. Ondertussen kondigen nieuwe technologieën een volgende schokgolf aan.
In dit boek introduceert Gino Van Ossel het concept optichannel, waarmee hij retailers,
This Big Book helpt je beslissingen nemen bij het ontwerpen van winkels.
Met de komst van e-commerce is de rol die fysieke winkels spelen dramatisch veranderd. Hun bestaansrecht staat niet ter discussie, maar de nood aan een ander design voor deze winkels is hoog.
Generational thinking, when used correctly, provides a solid framework for successful marketing and product innovation. Generation ZAlpha, as introduced by Maarten Leyts, deals with the microgeneration of children born between 2008 and 2013, standing at the interface between Generation Z, the digital natives, and Generation Alpha, the children who grew
Hoe blijf je als merk relevant in een markt? Hoe doorgrond je consumenten en zorg je voor tevreden klanten? Hoe maak je slimme keuzes op vlak van digitaal, duurzaamheid en data?
Dit is een volledig herziene editie van de bestseller Marketing. Go with the flow. Het vormt een
Met interviews van internationale experts als Ann Handley, Robert Rose, Andrew Davis en Jesper Laursen. Met meer dan 200 cases en voorbeelden. Met concrete tips voor startende én ervaren content marketeers.
In enkele jaren tijd heeft content marketing zijn imago van shiny new thing afgeworpen en is het
Als er van drie boeken in zes jaar tijd ruim honderdduizend exemplaren worden verkocht, dan kan er met recht van bestsellers worden gesproken. Jos Burgers kreeg het voor elkaar met zijn boeken Klanten zijn eigenlijk nét mensen!, Hondenbrokken en Gek op gaten. Het waren
Succesvol ondernemer en investeerder Gary Vaynerchuk (@garyvee) beschrijft in Twaalf en een half welke skills écht onontbeerlijk zijn om zakelijk succes te hebben.
Strategen zijn nodig. De wereld om ons heen verandert continu. Er is onzekerheid over de toekomst en er is behoefte aan visie. Wat brengt de toekomst? Waar gaan we heen? Wat is ons succesverhaal? Dit handboek is bedoeld voor iedereen die in samenwerking met anderen de toekomst op de agenda wil
Superfijne klanten, wie wil die nou niet? Superfijne klanten hebben oog voor jouw toegevoegde waarde en accepteren daarom de prijs die je vraagt. Dat maakt dat werken voor hen vaak niet voelt als werken.
Maar hoe kom je aan superfijne klanten, klanten waar je blij van wordt? Hoop jij dat ze
Online marketing is niet meer weg te denken uit het marketingvak: het is de afgelopen jaren geëvolueerd tot een volwassen vakgebied dat voortdurend in beweging is. Steeds ontstaan er voor ondernemingen nieuwe trends en mogelijkheden om klantrelaties aan te gaan en deze te verdiepen. Online marketing, de essentie beschrijft de
This cutting-edge and engaging student textbook, now in a second edition, provides essential coverage of marketing principles for Tourism, Hospitality and Events, with a strong focus on the increasing global and digital aspects of these industries.
ransformeer naar de organisatie waar jouw klanten echt warm voor lopen en waar ze graag bij willen horen. Klantbeleving (Customer Experience of CX) maakt daarbij het allergrootste verschil. Gelukkig beginnen steeds meer mensen dat door te krijgen, waaronder jij!
De CX Travel Guide helpt je op weg. Ga jij aan de
Als eigenaar van een webshop sta je voor een uitdagende klus: je moet voortdurend meer omzet zien te maken. Veel webwinkeliers kiezen ervoor om flink te investeren in extra bezoekers. Maar wat ze niet weten, is dat ze bij hun huidige bezoekers handenvol omzet mislopen. De conversie van bezoeker naar
This cutting-edge and engaging student textbook, now in a second edition, provides essential coverage of marketing principles for Tourism, Hospitality and Events, with a strong focus on the increasing global and digital aspects of these industries.
This comprehensive guide hones in on marketing’s pivotal role in creating value for customers and other stakeholders. It navigates through the stages of (1) marketing analysis, (2) strategy development, (3) implementation of the marketing strategy via the marketing mix, and (4) marketing evaluation using established key performance indicators.
Alternative, engaging, aimed at students, and written with the intention to challenge and educate. The onus is on fostering active consideration of marketing in the world.